Pages

Sunday 22 August 2010

Rehat seketika bersama PANDA










Berehat seketika setelah banyak kerja yang dibuat,,
Kembangkan idea anda di sini juga,,agar cerita ini menjadi menarik,,
selamat membaca..









ibu panda ibu panda : ya allah,,nikmatnye dpt baring sekejap,,nanti petang nk kena masak pulak utk anak2 aku ni,,nak berbuka puasa la katakan,,









panda : alamak !! ade orang tgh cari aku ,,cmne aku nak lari dr buat sho nie,,aku penatla,,dh la skg nie bulan puasa,,diorang ni tk reti2 ke nak stop show tu,,isy 2 ..=_='






panda berkata : kau la pujaan hatiku ^^













panda2 berkata : cepat2 posing ade orang nk tangkap gambar kite ni,,tk kisah himpit2 ni style terbaru ni,,^^










anak panda : mama !!
ibu panda : oh my son,, ^^






anak panda : ade orang buat,,,
ibu panda : ala 2 cayang,,sini kt ibu ye,, jgn takut..





panda : ah ???? ape ni?? ( tengah blur sebab baru bgn tidur )
eh,,ade orang tgh tengok aku la,,,
nape ha? aku ade buat salah ke? alamak tk leh fikir la,,ngatuk2..



panda atas : abang.. cube tgk,,kayu ni lurus tk??
panda bawah : lurus tk?? jap ye..ha'ah,,,lurus la kayu ni,,,

panda depan : isy2,,,adik2 aku nie,,, ntah ape2 la..tanye pasal kayu pulak,,boringnye tk de benda nk buat,, =_='


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...